• +385 (95) 807 3121 | +385 (91) 257 9871

IDENTYUM SIGN – KAKO SE RAZLIKUJE OD DRUGIH ALATA ZA E-POTPISIVANJE?

Ako tvrtka želi digitalno transformirati svoje poslovne procese, jedan od prvih koraka koje treba poduzeti je digitalno ručno potpisivanje dokumentacije. Bez obzira kojom se djelatnošću tvrtka bavi, svakodnevno se bori s hrpom papira koju netko (najčešće korisnik njezinih usluga) mora potpisivati i pohraniti u adekvatan prostor. Usvajanje usluge elektroničkog potpisivanja, kao što je Identyum SIGN, najbrži je način da se što više pojednostavni proces potpisivanja dokumentacije. Dokumenti kao što su projektna dokumentacija, putni nalozi, fakture, ugovori itd. potpisuje se certifikatom pohranjenim u digitalnom Identyum ID novčaniku, bez potrebe za posebnim uređajima (kao što su čitači pametnih kartica ili USB stickovi). Cijeli proces potpisivanja, slanja obavijesti primatelju i pohranjivanja dokumenata nakon potpisa pošiljatelja i primatelja u potpunosti je automatiziran

Prednosti digitalizacije procesa potpisivanja su brže sklapanje različitih ugovora, kao i poboljšana produktivnost zaposlenika, ušteda njihovog vremena na ispisu, skeniranju i slanju dokumenata običnom poštom. Promet elektronički potpisane dokumentacije u tvrtki je ekološki prihvatljiv, agilniji, sigurniji i isplativiji.

Za razliku od većine drugih rješenja za potpisivanje na tržištu, Identyum SIGN omogućuje:

– Korisnicima da pošalju PDF na potpis bilo kojoj drugoj osobi, pri čemu ta druga osoba ne mora imati postojeće sredstvo elektroničkog potpisivanja niti certifikata za izradu potpisa. To je moguće jer mu platforma Identyum omogućuje brzo i automatsko dobivanje certifikata i izradu elektroničkog potpisa bez potrebe za fizičkim odlaskom u ured za registraciju, bez potrebe za čitačem pametnih kartica, USB uređajem, instalacijom dodatnih aplikacija ili nečim sličnim. Umjesto toga, korisniku je potreban samo pametni telefon ili sličan uređaj s internetskim preglednikom i internetskom vezom te ID dokument (za prvu prijavu za izradu Identyum ID novčanika i dobivanje certifikata eIDAS potpisa;
– Pravna valjanost i autentičnost elektroničkih potpisa proizvedenih putem SIGN-a na bilo kojem sudu u EU, kako je regulirano Uredbom o eIDAS-u br. 910/2014;
– Elektroničkom potpisu da bude čvrsto povezan sa identitetom potpisanika, čime se potpisu daje veća vjerodostojnost, posebno u slučaju sudskog postupka i potrebe za dokazivanjem autentičnosti potpisa.

Nakon potpisivanja kreira se standardni SES ili napredni AES eIDAS potpis, koristeći standardni i/ili napredni certifikat (ovisno o potrebama potpisanika) koji je prethodno pohranjen u Identyum ID novčanik svakog krajnjeg korisnika. Oba certifikata se izdaju i dodaju u Identyum ID novčanik u potpuno automatiziranom i udaljenom procesu. Osim slanja dokumentacije za daljinsko elektroničko potpisivanje svojim kupcima/klijentima/poslovnim partnerima ili bilo kojoj drugoj strani izvan svog poslovnog okruženja( i sigurni u autentičnost identiteta druge strane u valjanost elektroničkog potpisa). Korisnici SIGN usluge mogu ovu uslugu koristiti i za razmjenu i daljinsko elektroničko potpisivanje dokumentacije unutar svog poslovnog okruženja( između zaposlenika/uprava/odjela i sl.).

Usluga SIGN također omogućuje korisniku (adminu) upravljanje pravima i ovlaštenjima drugih korisnika (ostalih zaposlenika) SIGN usluge, koji će imati pravo pregledavanja, razmjene, slanja, primanja i elektroničkog potpisivanja dokumenata. Također omogućuje precizno i jednostavno praćenje poslanih/podnesenih dokumenata na potpis te statusa svih potpisanika (bio dokument potpisan ili ne).

Možete isprobati Identyum SIGN uslugu ovdje.

huhr_logo_HR large
b-light
interreg-hr

Prekogranična regija – gdje rijeke spajaju, a ne razdvajaju

Ova web stranica proizvedena je uz financijsku pomoć Europske unije. Sadržaj ove web stranice isključiva je odgovornost Info3 d.o.o. i ni pod kojim uvjetima ne odražava stav Europske unije i/ili Upravljačkog tijela.

Objavljeno: 13.05.2022.